استفاده از قالب پیتزا تفلون در دستگیری دزدان مادربزرگ خبرساز شد

پوشش‌های صنعتی قالب پیتزا تفلون که به صورت پودر و مایع موجود است، تطبیق پذیری و عملکرد تقریباً بی حد و حصری را برای بسیاری از صنایع ارائه می‌کند. قالب های صنعتی تفلون برای استفاده در بسیاری از کاربردها بر اساس ویژگی‌های زیر مطلوب هستند:

نچسب: تعداد کمی از مواد جامد به طور دائم به یک قالب صنعتی تفلون می‌چسبند. مواد چسبنده ممکن است به طور موقت بچسبند، اما تقریباً همه مواد به راحتی آزاد می شوند.
ضریب اصطکاک کم: قالب های صنعتی تفلون ضریب اصطکاک جنبشی را بسته به بار، سرعت لغزش  و قالب به محدوده 0.05 و 0.20 کاهش می‌دهند.
مقاومت در برابر حرارت: قالب های صنعتی تفلون می‌توانند به‌طور مداوم در دمای ۲۶۰ درجه سانتی‌گراد (۵۰۰ درجه فارنهایت) کار کنند و برای سرویس‌های متناوب تا ۳۱۶ درجه سانتی‌گراد (۶۰۰ درجه فارنهایت)، با تهویه مناسب، بدون تأثیر بر خواص دیگر استفاده شوند.


مقاومت شیمیایی: از آنجایی که تخلخل کم قالب های صنعتی تفلون باعث مقاومت بیشتر در برابر نفوذ می‌شود، محیط‌های شیمیایی روی آن‌ها تأثیری ندارند. تنها مواد شیمیایی که ممکن است اثر منفی داشته باشند، فلزات قلیایی مذاب و عوامل فلوئوردار بسیار واکنش پذیر هستند.
خیس نشدن: قالب های صنعتی تفلون در برابر آب (آب گریز) و روغن (ولئوفوبیک) مقاوم هستند. انرژی سطحی پایین قالب ها، نیروهای منسجمی را به‌قدری قوی ایجاد می‌کند که آب را دانه‌بندی کند و در سطح پوشش‌ها پخش نشود.
خواص الکتریکی منحصر به فرد: قالب های صنعتی تفلون دارای استحکام دی الکتریک بالا، ضریب اتلاف کم و مقاومت سطحی بالا در طیف وسیعی از فرکانس ها هستند. افزودن پرکننده ها به پوشش های خاص، استفاده از آنها را به عنوان قالب های ضد الکتریسیته ساکن تسهیل می کند.
مقاومت در برابر سایش: دوام و چقرمگی عالی ب هقالب های صنعتی تفلون کمک می کند تا در برابر خراش و سایش مقاومت کنند. پوشش‌های حاوی پرکننده‌های اضافه شده، جای زخم را به حداقل می‌رسانند.