زنی با آجر نسوز فر پیتزا همسرش را به قتل رساند

آجر نسوز فر پیتزا به دلیل ویژگی های مقاومت در برابر دماهای بالاتر از 1000 درجه سانتیگراد در هر دو مورد استفاده می شوند: محیط داخلی ، زمینه صنعتی.

در خانه عمدتاً برای ساختن اجاق گاز، اجاق های هیزمی برای نان یا پیتزا، شومینه و شومینه، باربیکیو، دودکش استفاده می شود.

آنها را مانند آجرهای سنتی می چینند فقط از ملات خاصی به نام ملات نسوز استفاده می شود، زیرا مانند آجر در برابر درجه حرارت بالا مقاومت می کند.

قبل از چین آجر نسوز فر پیتزا با ملات نسوز، توصیه می شود که آنها را به اندازه کافی خیس کنید.

ین امر از خشک شدن سریع ملات جلوگیری می کند (در صورت خشک شدن آجر) زیرا آجر آب را کم می کند و باعث انقباض و ترک می شود که می تواند پایداری سازه را تضعیف کند.

آجر نسوز در درجه اول برای مقاومت در برابر حرارت بالا طراحی شده است، اما معمولاً برای حفظ انرژی باید رسانایی حرارتی پایینی نیز داشته باشد.

آجرهای متراکم معمولاً در کاربردهایی با تنش‌های مکانیکی، شیمیایی یا حرارتی شدید، مانند داخل کوره یا کوره‌های چوب سوز، در معرض ساییدگی چوب، خاکستر یا سرباره و دماهای بالا استفاده می‌شوند.

آجر نسوز فر پیتزا متراکم جرم حرارتی بالایی دارند که گاهی اوقات یک خاصیت مفید است زیرا گرما را حفظ می کنند، به عنوان مثال در یک اجاق پیتزا پس از خاموش شدن آتش.

آجرهای کوره با پختن ترکیبی از خاک رس در کوره تا زمانی که تا حدی شیشه ای شود ساخته می شوند و برای مصارف خاص ممکن است لعاب شوند.

آجر نسوز فر پیتزا معمولاً حاوی 30-40 درصد آلومینا هستند و ماده اولیه اولیه معمولاً شاموت با مواد دیگر است.

حداکثر دمای سرویس با افزایش میزان آلومینا افزایش می یابد و آجرهای کوره با محتوای آلومینا 80 درصد و بالاتر را می توان به دست آورد.