از باند کشی مهکو برای تهیه کلاه ملکه انگلستان استفاده شد

باند کشی مهکو محکم بسته می شود، اما حرکت را محدود نمی کند. باند کشی مهکو باید با یک چرخش دوتایی در اطراف قسمت انتهایی پا ثابت شود، سپس به صورت مارپیچی تا مچ پا پیچیده شود تا سپس پاشنه پا را بپوشاند.

باند کشی مهکو تا پایین پا ادامه می یابد و هر دور نیمی از دور قبلی را می پوشاند.

بسیار مهم است که پاشنه پا را در باند کشی مهکو قرار دهید تا از اثر هموستاتیک مچ پا که منجر به ادم پا می شود جلوگیری شود. همچنین هنگام ثابت کردن باند با گچ مراقب باشید: این می تواند باعث “اثر دام” شود.

حفاظت از مناطق در معرض خطر نواحی در معرض خطر (کرست تیبیا، تاندون های اکستانسور، تاندون آشیل) باید از آسیب باند محافظت شوند.

محافظت از پوست. پوست، به ویژه در افراد مسن یا در موارد ادم شدید، باید با استفاده از مواد چرب و یا احتمالاً ضربه گیرها محافظت شود.

تمیز کردن (تمیز کردن) زخم یکی از مراحل بستن زخم است، اگر با خاک یا باقیمانده های مختلف کثیف نباشد، کافی است آن را به طور کامل با آب لوله کشی یا حتی بهتر از آن با محلول فیزیولوژیکی (محلول نمکی 0.9٪، مشابه) بشویید. به مایعات آلی).

هنگامی که زخم با خاک یا قطعات دیگر کثیف است، استفاده از پراکسید هیدروژن قبل از بستن باند کشی مهکو قادر به تمیز کردن عمیق، از بین بردن زباله ها است.

با این حال، استفاده از باند کشی مهکو باید فقط برای اولین پاکسازی یا تا زمانی که زخم تمیز شود، استفاده شود، زیرا اثر تحریک کننده آن به ویژه بر روی بافت زخمی احساس می شود (رنگ سفیدی که پس از شستشو روی زخم پیدا می شود برای همه شناخته شده است: این پدیده بیانی از عمل ضد عفونی کننده نیست، بلکه از عملکرد مضر است).