با استفاده از کاشی چسبی بین کابینتی خانه ی خود را لوکس کنید

اصطلاح کاشی و سرامیک گاهی اوقات برای توصیف انواع مواد کاشی سخت استفاده می شود، اما به طور دقیق تر به نوع خاصی از کاشی اشاره دارد که از قالب گیری خاک رس های خاکی به شکل های صاف و پختن آنها در دمای بالا برای سخت شدن آنها ایجاد می شود.

معمولاً به کاشی‌های سرامیکی سطح بالایی لعاب براق داده می‌شود تا در برابر آب غیرقابل نفوذ باشد، اما این لعاب همچنین می‌تواند کاشی‌ها را در زیر پا لغزنده کند، مخصوصاً زمانی که خیس باشد.

همه کاشی های سرامیکی برای استفاده در کف مناسب نیستند.

بسیاری از کاشی ها مواد نسبتاً نازکی هستند که فقط برای استفاده در دیوار رتبه بندی می شوند.

هنگام انتخاب یک کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید ، انواع مختلفی را انتخاب کنید که برای استفاده در کف طبقه بندی شده است، و یکی را انتخاب کنید که بافتی داشته باشد تا کمتر لغزنده شود.

به رتبه بندی ضریب اصطکاک (COF) توجه کنید که تعیین می کند کاشی چقدر مقاومت لغزش دارد.

اعداد بالاتر مقاومت بهتری در برابر لغزش دارند. COF 0.50 (خشک) برای کفپوش توصیه می شود.

قیمت‌های کاشی بین کابینتی جدید و سرامیک بسیار متفاوت است، اما می‌توان کاشی‌های سرامیکی کف را با حداقل 1 دلار در هر فوت مربع (فقط مواد) یا تا 15 دلار در هر فوت مربع برای کاشی‌های طراح وارداتی پیدا کرد.

هزینه‌های نصب حرفه‌ای نیز می‌تواند بسیار متفاوت باشد، بسته به اینکه چه نوع کار برداشتن یا آماده‌سازی کف زیرین لازم است.

بسیاری از کسانی که خود را انجام می دهند، نصب کاشی و سرامیک را پروژه ای عالی برای صرفه جویی در هزینه می دانند این فرآیند زمان بر است، اما به طور استثنایی دشوار نیست.

بهترین برای: هر طبقه ای که ظاهری لوکس در آن جستجو می شود.

کاشی چینی نوع خاصی از کاشی و سرامیک است که از خاک رس ریزتر ساخته شده است که در دمای بالاتر از کاشی های سرامیکی استاندارد پخته می شود.

از نظر فنی، کاشی چسبی چینی معمولاً سرعت جذب آب کمتری دارند که آنها را به انتخاب خوبی برای حمام، آشپزخانه و دوش تبدیل می کند، جایی که مقاومت در برابر آب بسیار مهم است.

چینی همچنین در شرایطی ترجیح داده می شود که ظاهری لوکس و ممتاز مورد نظر باشد، زیرا فرآیند تولید به چینی اجازه می دهد تا ظاهری از انواع مواد از جمله سنگ طبیعی، چوب یا حتی فلز به خود بگیرد.

 

  • منابع:
    1. 8 Different Types of Flooring Tiles and How to Choose One
  • تبلیغات: 
    1. ظروف یکبار مصرف پولداری پرسشنامه علمی کارشناسان
    2. گنجاندن گوشت شتر مرغ در رژیم غذایی
    3. راز زود بیدار شدن و نظم داشتن
    4. بدون رفتن به باشگاه به یک بدنساز حرفه ای تبدیل شو!