خرید انواع ساعت مچی اصل با گارانتی

خرید انواع ساعت مچی اصل با گارانتی معتبر از فروشنده معتبر یک اصل در تجارت ساعت هست. امروزه مردم برای اطمینان از خرید خود به دنبال کالاهای اصل گارانتی دار هستند. اگر خریدار یا فروشنده ساعت مچی هستید قطعا شما نیز کیفیت و قیمت مناسب محصول برایتان اولویت دارد.

در عصری که هر روز با تکنولوژی در هر زمینه ای مواجه هستیم، قطعا علاقه مردم برای خرید کالاهای به روز و اصل زیادتر می شود. این در حالیست که بسیاری از تولید کنندگان برای سود بیشتر به دنبال کپی برداری از محصولات اورجینال هستند.

از کجا بفهمیم ساعت مچی که خریدیم اصل است؟

برای تشخیص اصل یا فیک بودن ساعت مچی چند راه ساده وجود دارد، و بالطبع برخی از راهها فقط در تخصص افراد خاص و تجربه کاری آنها می گنجد.

راه اول:

یکی از مهم ترین راهها برای تشخیص تقلبی بودن ساعت عدم وجود کد یا شماره سریال محصول پشت ساعت می باشد. چنانچه شما ساعتی را دیدید که پشت ساعت نشانی از شماره یا کد نبود بدون شک ساعت فیک هست.

شما می توانید با وجود داشتن کد ساعت، به سایت نمایندگی یا سایت اصلی شرکت تولید کننده مراجعه نمایید و با درج کد محصول اطلاعات دقیق آن ساعت و مشخصات آن را بررسی نمایید.

راه دوم:

می توانید با یک جستجوی ساده اینترنتی بفهمید که آیا برندی که قصد خرید آن را دارید واقعی است یا خیر. گاهی مارکهای ساعتهای مچی ممکن است ناآشنا باشد ولی به علت تنوع بالای برند در این حوزه، و از سویی ناآگاهی ما به تمام برندهای، جزو ساعتهای فیک و درجه پایین از نظر کیفی باشد.

بدیهی است که در این میان ساعتهایی که از دست فروشها خریداری می شوند، کاملا تقلبی هستند.

راه سوم:

وزن ساعت یکی دیگر از معیارهای سنجش اصلی بودن آن است. بسیار واضح است که در ساعتهای تقلبی به علت استفاده از مواد بی کیفیت و آلیاژ کم وزن ساعت به طور معمول کمتر از وزن ساعت اصلی می باشد.

راه چهارم:

عموما صدای عقربه ها و حرکت آنها باید کاملا تحت نظر گرفته شود.

در یک ساعت اصل، عقربه ها تا حد بسیار بسیار زیادی کم صدا هستند و در عین حال حرکت رفت و برگشتی ندارند.

اما در ساعتهای تقلبی به علت عدم وجود مواد خوب، عقربه ها در هنگام کار، صدا دار و حتی دارای جنبش هستند.

راه پنجم:

پر واضح است که برای خرید هر کالای اصل، قیمتی بالاتر از کالای فیک آن خواهیم پرداخت. ساعت مچی نیز از این امر مستثنی نبوده و طبیعی است به علت استفاده ابزار اصولی در ساخت آن، قیمت ساعت نیز قیمت کمی نخواهد بود.

برای مشاهده نمونه های زیبا با کانال ما باشید.