ساعت مچی مردانه ضد آب شب نما لمسی

ساعت مچی مردانه را میتوان جز پر مصرف ترین اکسسوری در بین آقایان نام برد.بسیاری از افراد به دنبال افزایش عمر و ماندگاری ساعت مچی خود هستند.با تهیه ی ساعت مچی مردانه ضد آب،می توانید عمر مفید ساعت مچی را افزایش دهید زیرا هیچ چیز مانند آب به ساعت صدمه نمی زند.

ساعت مچی مردانه ضد آب شب نما لمسی

فروش ساعت مچی مردانه

فروش ساعت مچی مردانه ساعت را می توان یکی از قدیمی‌ترین اختراعات بشر به حساب اورد که می تواند انسان را از میزان گذر زمان مطلع سازد.

ساخت اولین ساعت‌های مچی به قرن 14 برمی‌گردد و از همان زمان این وسیله بسیار محبوب بوده است.ساعت مچی وسیله ای مشترک بین خانم ها و آقایان است که امروزه بیشترین استفاده آن برای آقایان است.

ساعت مچی را باید یکی از پرکاربرد ترین نوع ساعت معرفی کرد، که در کنار ساعت‌های دیواری بیشترین مورد استفاده را دارد.

می توان گفت بسیاری از افراد تمایل دارند به صورت شخصی از ساعت خود استفاده کنند و به همین دلیل ساعت‌های مچی طرفداران زیادی دارند و یک کالای لوکس به حساب می‌آیند.

امروزه کمپانی‌های کوچک و بزرگی از دیرباز مشغول تولید ساعت‌ مچی در مدل‌های مختلف هستند.اگر بخواهیم ساعت‌های مچی را تقسیم‌بندی کنیم باید به سه گروه اشاره کنیم:

ساعت‌ مچی آنالوگ، ساعت‌ مچی دیجیتال و یک نوع جدید به نام ساعت‌ مچی هوشمند معروف است.

ازجمله ساعت‌های قدیمی و پرطرف‌دار در بین بیشتر اقشار مردم، ساعت‌های کلاسیک است.این ساعت‌ها بسیار اصیل هستند و صفحه آن‌ها از اعداد و عقربه‌ها تشکیل شده‌است.

ساعت‌های کلاسیک دارای انواع رسمی و نیمه‌رسمی هستند که افراد براساس علایق خود اقدام به تهیه هرکدام از آن‌ها می‌کنند.

این ساعت ها دارای ظاهر شیک و برازنده هستند که جلوه زیبایی به استایل فرد می‌دهند و جذابیت او را چندین برابر افزایش می‌دهند.

می‌توان گفت در ساخت بیشتر ساعت‌های کلاسیک از مواد اولیه با کیفیت بسیار خوب و موتورهای قدرتمند استفاده‌شده است. نوع دیگر ساعت‌ها که امروزی‌تر و اسپرت‌تر طراحی شده‌اند و بیشتر ورزشکاران و اقشار جوان جامعه از آن استفاده می‌کنند ساعت‌های مچی دیجیتال است .

در ساخت این ساعت‌ها هیچ عقربه و عددی وجود ندارد و زمان به کمک اعداد دیجیتال نشان داده می‌شود.

می‌توان گفت امروزه استفاده از ساعت‌های هوشمند بسیار افزایش‌یافته است بسیاری از افراد استفاده از این ساعت‌ها را نسبت‌به دیگر مدل انواع ساعت ترجیح می‌دهند ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های زیادی دارند.

برای مثال می‌توان با استفاده از آن‌ها به تبلت یا لپ‌تاپ متصل شد. همچنین امکان برقراری تماس و ارسال پیام نیز در این مدل ساعت‌ها وجود دارد در ساخت این ساعت‌ها از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده‌شده است .

ساعت مچی را باید یک ساعت قابل حمل دانست که به راحتی مانند یک دستبد به روی دست بسته می‌شود.در سال 1812 آبراهام لوئی برگو اولین ساعت مچی جهان را برای ملکه کارولین مورات –خواهر ناپلئون بناپارت- ساخت.

این ساعت جز اولین ساعت ساخته شده در جهان بود که با بند به مچ دست متصل می‌شد.پیش از آن ساعت‌های بند چرمی یا زنجیری متداول بود. مردان این ساعت‌ها را در جیب کتشان می‌گذاشتند و زنان مانند گردنبند از گردن خود آویزان می‌کردند.

ساعت‌های مردانه انواع مختلفی دارند که یکی از رایج‌ترین آن‌ها،ساعت‌های بند فلزی است.ازجمله مزیت‌های این نوع ساعت می‌توان به امکان ست شدن با انواع رنگ‌ها و تیپ‌ها را نام برد.

همچنین برای افرادی که بیشتر از کمربند و کفش چرم استفاده می‌کنند، ساعت‌های بند چرم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

می‌توان گفت برای پوشش های کاملاً رسمی و مناسبت‌های خاص استفاده از یک ساعت بند چرمی با رنگ مشکی می‌تواند بسیار مناسب باشد.در استفاده‌های روزمره بهتر است از ساعت بند فلزی استفاده شود‌.

ساعت‌ها دارای انواع متنوعی هستند که هرکدام مزیت‌هایی نسبت‌به دیگر موارد مشابه دارند برای مثال بعضی از آن‌ها ضدآب و ضد خش هستند .

ساعت‌های مچی مردانه از نظر داشتن موتور به دو دسته تقسیم می‌شوند، ساعت‌های دارای موتور کوارتز و ساعت‌های دارای موتور مکانیکی.

ساعت‌هایی که دارای موتور کوارتز هستند، برای شارژ شدن و کارکردن به باتری نیاز دارند این ساعت‌ها کمتر تخصصی عمل می کنند و معمولاً ارزان‌قیمت‌تر از ساعت‌های موتور مکانیکی هستند می‌توان گفت این ساعت‌ها دقیق‌تر کار می کنند.

ساعت‌های دارای موتور مکانیکی امروزه دارای محبوبیت‌های زیادی شده‌اند.این ساعت‌ها باید به‌صورت دستی کوک شوند و انرژی خود را از طریق حرکت مچ دست به دست می‌آورند،می‌توان گفت ساخت این ساعت‌ها به مهارت‌های تقریباً زیادی احتیاج دارد.

از دیگر امکانات ساعت‌های مچی مردانه می‌توان به داشتن زنگ هشدار اشاره کرد این قابلیت می‌تواند بسیار مفید و پر استفاده واقع شود.

در بعضی از ساعت مارک دار و جدید این قابلیت را می توان یافت. نوع دیگری از ساعت‌های مچی هستند که با نور خورشید شارژ می‌شوند.

در این ساعت‌ها انرژی نورانی به انرژی الکتریکی تبدیل‌شده و ساعت شروع به کار کردن می‌کند می‌توان این ساعت را در محیط‌های باز و حتی در محیط‌های داخلی شارژ می شود.

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید ساعت مچی مردانه، کیفیت ساعت است.ساعت‌هایی که از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند دارای بالاترین کیفیت در مقایسه با ساعت‌های استیل معمولی هستند.

استیل ضد زنگ براثر تماس با رطوبت هوا،عرق بدن و در تماس با آب زنگ نمی‌زند و تغییر رنگ نمی‌دهد.همچنین بهتر است از ساعت‌های استفاده شود که جنس رویه آن‌ها آبکاری شده باشد.

امروز بیشترین رنگ استفاده‌شده در ساعت رز گلد،نقره‌ای یا مشکی است که استفاده از آبکاری در روی ساعت می‌تواند از تغییر رنگ آن جلوگیری کند درصورتی‌که ساعتی آبکاری نشده باشد در کمتر از یک سال می‌تواند کیفیت خود را از دست بدهد.

ازجمله عوامل مهم در خرید ساعت مچی مردانه جنس شیشه آن است از جمله بهترین جنس شیشه یاقوتی یا همان ضد خش است.

درصورتی‌که از ساعت با شیشه یاقوتی به‌صورت مداوم استفاده شود این ساعت شفافیت و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد و بدون خراش باقی می‌ماند.

از انواع دیگر جنس شیشه‌ای ساعت‌ها می‌توان به کریستال یا معدنی که در ساخت بیشتر ساعت‌های معمولی استفاده می‌شود اشاره کرد در بیشتر ساعت‌هایی که جنس شیشه آن‌ها یاقوتی است در پشت صفحه یا روی صفحه آن حک شده‌است.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید ساعت مچی مردانه بسیار حائز اهمیت است اندازه صفحه ساعت است.

ساعت‌های کلاسیک معمولاً صفحه کوچک‌تری نسبت‌ به مدل‌های اسپورت دارند در هنگام خرید ساعت مچی براساس نوع شغل،مکان مورد استفاده و همچنین سلیقه شخصی خود بهتر است اقدام به خرید ساعت مورد نیاز خود کنید‌.

برای مثال اگر دارای دستان باریک و لاغری هستید ساعتی با صفحه کوچک بیشتر متناسب شما است ولی خواندن ساعت در صفحه بزرگ بسیار راحت‌تر می‌باشد.