فروش ورق گالوانیزه کرکره ای در مشهد موجب رکود اقتصادی در خاورمیانه شد

ورق گالوانیزه کرکره ای در مشهد یک عنصر طبیعی است که از سنگ معدن مخلوط استخراج می شود. یک فرآیند متالورژیکی، که شامل برشته کردن مخلوط، کاهش اکسید روی به‌دست‌آمده و پالایش از طریق الکترولیز است، امکان به دست آوردن روی مورد استفاده در ساخت‌وساز را فراهم می‌کند.

روی ماده ای نرم و زنده است که به راحتی خم می شود. به طور هماهنگ اشکال و ساختار یک ساختمان را پوشش می دهد.

این ماده نجیب در طول سال ها به لطف پتینه طبیعی خود بهبود می یابد، که به آن دوام عالی و نگهداری محدود می دهد. LattoneriaOnline از VMZINC استفاده می کند که کیفیت آن را چند برابر می کند و آزادی خلاقانه زیادی را برای معماران ایجاد می کند: MZINC راه حل های روکش بادوام را به دنیای ساختمان ارائه می دهد که قادر به مقاومت در برابر اکثر آب و هواهای روی کره زمین هستند: – مقاومت در برابر آب و برف برای شیب ها؟ 5% – تسهیل در مدیریت تلاش‌های انبساط-انقباض، فرورفتگی ناشی از بادهای شدید، اضافه بارهای اقلیمی و عدم انتشار آتش.

به دلیل چکش خواری، روی با اصلی ترین اشکال ترکیب می شود، بر حجم ساختمان ها تأکید می کند و کار با آن آسان است.

با اشکال پیچیده ای که ساختن آنها با مواد دیگر دشوار است و به دلیل شعاع انحنای ضعیف، به لطف شکل پذیری بی نظیر، خم می شود.

محصولات آینده در ویژگی های آلومینیوم منعکس می شوند: سبک اما قوی، کار ساده و مناسب برای طیف وسیعی از کاربردها، تضمین مزایای اقتصادی و زیست محیطی به لطف بهره وری تولید و هزینه های نگهداری پایین.

محصولات آلومینیومی از پیش رنگ شده از طریق یک فرآیند رنگ آمیزی مداوم به دست می آیند که در آن آلومینیوم چربی زدایی شده، از نظر شیمیایی پیش تصفیه شده و رنگ می شود. نتیجه محصولی با ویژگی های عملکرد بالا، همه کاره و انعطاف پذیر است که با در دسترس بودن آن در رنگ های مختلف برای پاسخگویی به متنوع ترین نیازهای معماری قدردانی می شود.

استفاده کنید: ساخت و ساز صنعتی و عمرانی، سقف و روکش، تابلوسازی.