قیمت ساعت مچی رولکس

ساعت مچی رولکس یکی از محبوب ترین مدل ها و برند های ساعت مچی در بین مردم است. نکاتی در مورد خرید این ساعت مچی و قیمت آن وجود دارد که در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد.
نکات مهمی هنگام خرید ساعت مچی رولکس وجود دارد که اگر آنها را بدانیدو به آنها عمل کنید نه تنها از لحاظ قیمت بلکه از هر جهت دیگری به نفع شما خواهد بود.
در ادامه توضیحاتی در این باره به شما ارائه کرده ایم.

شماره ارجاع ساعت رولکس را چک کنید شماره ارجاع شماره ای ۴ تا ۶ رقمی می باشد که به شما می فهماند که آیا این ساعت اصل است یا خیر. این یکی از راه های شناخت اصل بودن ساعت رولکس نیز می باشد. این شماره در کنار قاب این ساعت حک شده است.

شما از طریق این شماره قادر خواهید بود که در بستر اینترنت همه ی اطلاعات مربوط به این ساعت را به دست بیاورید.

ساعت مچی رولکس

شماره سریال ساعت را بررسی کنید

شماره سرایل هم یکی از عواملی است که می توان به واسطه ی آن اصل بودن ساعت را شناسایی کرد.

این شماره سریال در روی قاب و در مجاورت عدد دوازده قرار گرفته است و همچنین در داخل قاب که یکی از مواردی است که یاعث ارزش گذاری ساعت می شود.

ساعت مچی رولکس

ارزش ساعت

گاهی اوقات برخی از مرکاز خرید به دلیل برخی از مسائل مانند نایاب بودن نوعی از ساعت و یا داشتن مشتریان خاصی برای یک مدل از ساعت قیمت هایی را به شما عرضه می کنند که از ارزش ساعت رولکس مد نظر شما بیشتر است.

بهترین گزینه برای این کار این است که از اینترنت کمک بگیرید وقیمت واقعی را به دست بیاورید و همچنین اطلاعات مربوط به آن را.

ساعت مچی رولکس

جعبه ساعت رولکس

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در اینکه ساعت شما اصل است یا خیر جعبه ی ساعت شما نیز می باشد پس در نگهداری از ان کوشا باشید که اگر روزی خواستید آن را به فروش برسانید جعبه ی آن نیاز خواهد بود.

همینطور اگر خواستید ساعت رولکسی را خریداری نمایید سعی کنید حتما آن را همراه با جعبه خودش خریداری نمایید.