قیمت ساعت مچی سیتیزن

ساعت مچی سیتیزن قیمت بالایی دارد و این به دلیل این است که این ساعت ها مناسب افراد لوکس شهری می باشند این ساعت ها توسط شرکت ژاپنی تولید می گردند که امروزه در جهان به ازای هر ۴ ساعت یکی از آن ها ساعت های لوکس سیتیزن است که به فروش می رسد.

ساعت ها از جمله اقلامی هستند که در ایران و جهان فروش زیادی در بازار های جهانی دارند و به نوعی همیشه بخشی از فروشگاه های زنجیره ای را به خود اختصاص داده و حتی در ایران بورس ساعت نیز وجود دارد که این به دلیل قیمت گران است ای بند جهانی در بازار های عرضه محصولات پر فروش در جهان است.

ساعت مچی سیتیزن

آشنایی با ساعت مچی سیتیزن

ساعت مچی سیتیزن در ژاپن تولید می گردد و شرکت تولید کننده آن بسیار در جهان شهرت دارد که به در سال های اولیه تاسیس خود در ابتدا آزمایشگاهی بود که با نام شوکوشا به صورت انستیتوی تحقیقاتی فعالیت می کرد که سرانجام نام آن تغییر کرد و به ساعت سیتیزن تبدیل شد ساعت سیتیزن جزو ساعت های پیشرفته و به نوعی پیشگام در عرصه ساخت است.

در سال های اخیر این ساعت بسیار طرفدار پیدا کرده است که این به دلیل وجود تکنولوژی های پیشگام و بزرگ است که در این ساعت ها ایجاد شده است ساعت های سیتیزن در طی سالیان سال تغییرات بسیاری کرده اند و به نوعی محصولات اولین در جهان بوده اند که در اینجا به بخشی از اختراعت آن ها اشاره می کنیم:

  • دقیق ترین ساعت دنیا ۱۹۷۵
  • اولین ساعت ضد آب ۱۹۸۳
  • عرضه تکنولوژی اکودرایو ۱۹۹۴ – ۱۹۹۵
  • عرضه ساعت های اکودرایو رادیو دار ۱۹۹۶

ساعت مچی سیتیزن

معرفی تکنولوژی اکودرایو در ساعت مچی سیتیزن

ساعت های مچی سیتیزن برای اولین بار دنیای ساعت مجهز به فنآوری خورشیدی شدند که این فنآوری معایب خودش را داشت و فقط یک ورژن اولیه در بازار ساعت بود و نیاز به ارتقا و توسعه ی بسیاری داشت که در طی سالیان مورد استفاده قرار گرفت و سرانجام ورژن توسعه یافته آن اکو درایو عرضه گردید.

ورژن اکو درایو به گونه ای است که در پشت ساعت مماس با پوست دست که لایه ای قرار دارد که می تواند نور خورشیدی و یا نورمصنوعی را در هر شرایطی جذب کند. این تکنولوژی قابلیت مهمی داشته که توانست به مدت ۱۸۰ روز بدون وجود نور در یک محیط تاریک ساعت را به کار بیاندازد و عقربه های آن را بدون خطایی حرکت دهد.

ساعت مچی سیتیزن

قیمت ساعت های مچی سیتیزن

ساعت های مچی سیتیزن قیمت های گرانی دارند و حتی در کشور های خارجی عرضه کننده نیز جزو ساعت های لوکس به شمار می آیند.

اما با وجود این از هر چهار ساعت عرضه شده در جهان یک ساعت سیتیزن می باشد که انواع ویژگی ها را دارا بوده است.