ماجرای دمپایی سیو که در ساخت بمب اتمی هیروشیما به کار رفت خبرساز شد

آیا دمپایی سیو ارزان تری وجود دارد؟ آره. آیا دمپایی بهتری وجود دارد؟ قطعا. آیا دمپایی بهتری نسبت به قیمت وجود دارد؟ احتمالا نه. نسخه پارچه‌ای ساده و مهربانانه Parachute به شما این احساس را می‌دهد که در یک استراحتگاه مجلل به قیمت یک متل یک ستاره اقامت دارید.

پنبه نرم و جاذب آن‌ها را برای سر خوردن بعد از حمام عالی می‌کند، کفی ضخیم آن‌ها را به رویایی برای راه رفتن تبدیل می‌کند  و فقط با کمتر از چهل دلار، زمانی که شریک زندگی‌تان به ناچار آن‌ها را به‌عنوان خود انتخاب کند، خیلی ناراحت نخواهید شد. خود.

ما مطمئن هستیم که اینها برخی از بهترین کفش های خانگی در بازار هستند. اما ما همچنین استدلال می کنیم که اینها برخی از بهترین کفش های مردانه هستند.

بافت نرم بالشی، آغوش گرم، جیر لذیذ یک کفش مجلسی راحت‌تر از یک جفت دمپایی قیچی نام ببرید و ما شما را با یک بطری شراب آب‌پز پذیرایی می‌کنیم. و چه کسی بهتر از Ugg برای راضی نگهداشتن تعمیر شرلینگ شما؟ رویه تاسمن منحط است، کفی آن ضخیم تر از یک خورش گوشت گاو دلچسب است، و فضای داخلی مخملی خوک های شما را زیبا و برشته نگه می دارد برای افرادی که کف سرد دارند ضروری است. به علاوه، با شلوار جین گشاد مناسب و یک ژاکت کش باف پشمی تیره، می‌توانید به بودگا محلی خود بروید و در این فرآیند از سبک خیابانی خود بهره ببرید.

دمپایی سیو به دلایلی یکی از اولین نام ها در صنایع دستی لوکس دنیای قدیم است. دمپایی‌های نرم کره‌ای این برند در کارگاه فرانسوی آن از چرم ناپا ساخته شده‌اند و هر بار که آن‌ها را می‌کشید، آپارتمان استودیویی گران‌قیمت شما را به یک قلعه اروپایی دوردست تبدیل می‌کند. فراتر از انعطاف آشکار پوشیدن دمپایی های لوکس در خانه، این رنگ است که واقعاً ما را جذب کرده است: آن سایه ملایم بنفش سلطنتی آنقدر زیبا است که می خواهید آنها را در هر کجا که می توانید نشان دهید