مرکز خرید ساعت مچی در بازار تهران

مرکز خرید ساعت مچی در بازار تهران بسیار بزرگ بوده و دارای مغازه ها و فروشندگان بزرگی است که انواع ساعت ها در طرح ها و اندازه و جنس های مختلف را در اختیار خریداران قرار می دهد و خریداران از سراسر کشور به این مرکز خرید مراجعه می کنند.

ساعت یکی از اقلامی است که زمان های گذشته نیز وجو داشته و برای کار های کوتاه مدت استفاده می شده است مثلا برای آبیاری زمین ها از ساعت آبی استفاده می گردد که این ساعت ها معمولا استفاده ی محدودی داشته اند مثلا ساعت های خورشیدی برای روز ها آفتابی و ساعت های ستاره ای برای شب ها استفاده می شوند و نمی توانستند به طور کامل نیاز ها را برطرف کنند.

ساعت مچی

خرید ساعت مچی در بازار

برای خرید ساعت مچی لازم است به نکات زیر دقت کرد که نیاز های شما را برطرف کند ساعت های مچی باید مناسب محل کار شما باشند تا در زمان های طولانی استفاده گردند و خدای نکرده خراب نشوند که این ساعت ها معمولا در مرکز خرید تهران به فراوانی یافت می شوند ساعت های مچی را باید حتما از فروشنده های معتبر خریداری کرد زیرا ممکن فیک بوده ضرر زیادی را به شما برساند.

باید حتما مناسب مراسمات مجلسی بوده یا ورزشی باشند یا آبی باشند و حتی ساعت های خلبانی نیز به طور گسترده ای عرضه می گردد در مجموع بهتر است ساعت های مجلسی چرمی سیاه باشند و ساعت های ورزشی سبک و ضد ضربه و ضد آب باشند و ساعت های دایور باید حتما ضد آب و مناسب اعماق زیاد باشند.

ساعت مچی

طبقه بندی ساعت های مچی در بازار تهران

ساعت های مچی از لحاظ ویژگی های زیر می توانند متنوع باشند :

  • نوع بند
  • نوع قاب
  • نوع تکنولوژی
  • دارای ویژگی منحصر به فرد

معمولا نوع بند به سه نوع فلزی یا چرمی یا پلاستیکی می باشد که این سه نوع مناسب مکان ها و موقعیت های مختلف می باشند بهتر است از ساعت پلاستیکی در محیط ورزشی و ساعت های فلزی و چرمی در محیط های رسمی و نیمه رسمی استفاده کرد.

بر اساس نوع قاب ممکن است مثلثی یا دایره ای یا مربعی و انواع مختلف باشند و همچنین از از نظر تکنولوژی نیز ممکن است دیجیتال مکانیکی یا هوشمند باشند که ساعت های هوشمند به تازگی وارد بازار شده و طرفداران بسیاری را پیدا کرده است که ازجمله برند های آن :

  • سامسونگ
  • آیفون
  • شیائومی

می باشد که این ساعت ها از قیمت های اندک شروع شده و تا قیمت های بالا ادامه دارند.

ساعت مچی

نحوه تشخیص ساعت فیک از اصل در بازار تهران

ساعت های اصل معمولا دارای وزن زیاد می باشند که این به دلیل ماتریال زیادی است که در آن ها استفاده می گردد و نیز باید عقربه های آن نیز لرزش نداشته باشد و صدای کمی بدهد و شماره سریال مناسبی داشته باشد که از طریق آن به سایت مرجع مراجعه کرده و به درست بودن شماره سریال پی ببرید.