موفقیت دانشجو ایرانی در بین 20 کشور جهان

هوش ایرانیان از گذشته تاکنون زبانزد تمام مردم جهان بوده است. اخیرا خبر موفقیت یک دانشجو ایرانی در مسابقات جهانی بین 20 کشور جهان نظر بسیاری از مردم را به خود جلب نموده است.

زمرد پنجشیر

بعد از سنگ الماس سنگ زمرد جزو گرانبهاترین سنگها محسوب می شود و دارای رنگ سبز است، کشورهای مختلفی مانند پاکستان و هند به خاطر دشمنی هایی که دارند.

قیمت این محصولات را کمتر عنوان می کنند، در این کوهستان حدود ۱۷۲ معدن وجود دارد که تمامی انواع  سنگها را استخراج می نماید. زمرد پنجشیر فلز گران بهایی است که از شفافیت بسیار زیادی برخوردار است، سطح رویه آنها بسیار تمیز و پاک بوده و هیچ گونه خط و خشی ندارند، آنها دارای اندازه کوچک بوده و کیفیت بالایی دارند.

 کابل مسی

کابل مسی کاربردهای مختلف دارد لذا در اندازه های متنوعی مانند کابل مسی 2*16 وجود دارد یکی از مهم ترین مباحث در زمینه کابل مسی، انواع مختلف آن می باشد.

کابلهای مسی بر اساس سطح مقطع، سایز رشته ها، نوع روکش، جنس هادی و غیره متفاوت می باشند در ادامه انواع هادیهای کابل مسی را برای شما شرح داده ایم  هادی کلاس یک، یکی از انواع هادیهای کابل مسی می باشد.

سیر خام

سیر از گذشته های بسیار دور، بین اقوام مختلف در بخش های مختلف دنیا جایگاه بسیار ویژه ای داشت به طوری که بر روی برخی از سنگ نگاره های مصر به خاصیت های بسیار زیاد این محصول اشاره شده است. در طب اسلامی نیز، مصرف این سبزی بسیار به مردم توصیه شده است و معمولا از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها در طب استفاده می شود.

از دانشمندان کشورمان مانند رازی در کتاب هایش اشارات زیادی به فواید سیر خام کرده است همانند این که سیر یکی از گیاهانی است که مصرف آن به رقیق شدن و کاهش غلظت خون کمک زیادی می کند.

مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی اکتیو با فرمولاسیون خاص و پیشرفته ای که دارد به صورت عمیق به لکه ها و چربیها نفوذ کرده و بوی نامطبوع ظروف کثیف را از بین می برد.

همچنین این مایع ظرفشویی قوی و کاربردی در مدلهای متنوعی تولید می شود که مدل lime and flower که ترکیبی از عصاره لیمو و گلهای خوشبو است یکی از بهترین مدلهای مایع ظرفشویی این مارک است و بهترین عملکرد را دارد.