پتو ژله ای زنبوری به کار رفته در ساختمان پلاسکو موجب ریزش آن شد

بدیهی است که پتو ژله ای زنبوری و ملحفه ها باید سایز بزرگتری نسبت به تشک داشته باشند تا بدون تماس با زمین به پهلو بیفتند.

طول معمولی یک پتو ژله ای زنبوری حدود 220 سانتی متر است، در حالی که عرض آن بسته به نوع تخت متفاوت است و همچنین بستگی زیادی به ارتفاع از سطح زمین دارد که مشخصه مبلمان ما است، اما به طور کلی برای تخت های یک نفره می توانیم عرض کنید که اندازه آن تقریباً برابر با 110-120 سانتی متر است، برای فرانسوی ها 180 سانتی متر و برای دوتایی ها 240 سانتی متر است.

اخیراً شروع کرده ام به شما قطعات مختلفی را با موضوع مد سبز ارائه می کنم، بخشی که شاید یافتن جایگزین های زیست محیطی دشوارتر باشد (به نظر من در مقایسه با لوازم آرایشی یا مواد غذایی برای مثال)، اما به نظر من در حال تکامل است.

از آنجایی که شما به پست های قبلی من علاقه نشان داده اید، تصمیم گرفتم همچنان به شما توصیه هایی در این زمینه ارائه دهم. در این مورد ما در واقع در مورد مد خانگی صحبت می کنیم، اما همیشه پوشیدنی است، درست است؟

با انجام برخی تحقیقات، چندین پیشنهاد برای پتو ژله ای زنبوریهای زیست محیطی و پارچه های طبیعی پیدا کردم که با این محصولات کاملاً ساخت ایتالیا شروع شد.

ریفو، پتو ژله ای زنبوریی ترمه بازسازی شدهپروژه این استارت‌آپ جوان توسکانی بلافاصله مرا تحت تأثیر قرار داد.

همانطور که از نام برند لباس پیداست، هر لباس از الیاف نساجی بازسازی شده ساخته شده است و به شما اجازه می‌دهد به لباس‌هایی که دیگر استفاده نمی‌شوند، زندگی دومی ببخشید.

کمک بزرگی به محیط زیست، اگر فکر کنیم که تعداد لباس‌های به اصطلاح فست مد سالانه 80 میلیارد لباس در جهان تولید می‌شود که 30 درصد آن هرگز پوشیده نمی‌شود و 30 درصد دیگر به محل دفن زباله ختم می‌شود. و برنامه عمل منابع)!

علاوه بر این، فرآوری لباس های ریفو کاملاً صنعتی و محلی و بدون استفاده از رنگ است.