چگونه ساعت مچی مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه ساعت مچی مناسب انتخاب کنیم؟ هر فرد در طول زندگی خود چندین بار با این سوال مواجه شده که با خود بگوید چگونه یک ساعت مناسب برای خودم انتخاب کنم؟ در این شرایط حتما لازم است ضمن مشورت با اهل فن، به شرایط خاص فردی نیز توجه کنیم.

معمولا مردان برای انتخاب ساعت مچی خود باید بیشترین تمرکز را روی استایل و نحوه پوشش و نوع کاری که انجام میدهند داشته باشند.

اگر تیپ شما کاملا رسمی و با کت و شلوار هستید و یا محل کارتان تیپ بسیار رسمی را می طلبد، بهترین انتخاب معمولا ساعت های با بند چرمی تیره و هماهنگ با لباس یا کمرتان است.

هرچند ساعت هایی با بند استیل نیز می تواند استفاده شود ولی قطعا بند چرمی اولویت بالاتری خواهد داشت. علاوه بر آن، اندازه و قطر ساعت باید هماهنگ با مچ دستتان باشد.

اگر تیپ شما اسپرت است و در جمع دوستانه یا ورزشی قرار است حاضر شوید، میتوانید از ساعتهای اسپرت با قطر کمی بیشتر از حد نرمال نیز استفاده کنید. بدیهی است که رنگ آمیزی ساعت بسته به نوع پوشش و آکسسوری های شما نیز خواهد داشت. بند ساعت میتواند پلاستیکی یا پارچه ای باشد.

اگر تیپ شما روزانه هست و با لباس تقریبا غیر رسمی در محل کار یا جمعی حاضر خواهید شد، ساعتهای با بند استیل می تواند گزینه زیبایی باشد. در این میان داشتن دستبند یا گردن بند یا دیگر اکسسوری ها مانند دستبندهای چرمی نیز می تواند مکمل زیبایی استایل شما باشد.

در هرحال همراه داشتن ساعتهای بند چرمی در رنگهای متنوع که قابل تعویض باشد و ساعتی با بند استیل می تواند در همه حال کمک حال شما باشد.

برای خانمها عموما داشتن ساعتی با بند تقریبا نازک با نگین کاری زیبا می تواند به عنوان ساعتی با لباسهای مجلسی باشد. و از طرفی ساعتی با بند استیل و کمی قطر زیادتر برای مجالس معمولی با استایل های معمولی استفاده می شود.

ساعتهای با بند پرم یا پارچه ای یا رنگی می تواند گزینه خوبی برای تیپ های اسپرت و خانمهای جوانتر باشد.

در هرحال همواره سعی کنید ساعتی که انتخاب میکنید هماهنگ با ظاهر و لباسهای شما باشد، در این صورت به آراستگی شما چندین برابر خواهد افزود.