کاربرد روغن کنجد در مشهد موجب مرگ لک لک ها شد

روغن کنجد در مشهد که به عنوان چشمه جوانی نیز شناخته می شود، یکی از سالم ترین روغن ها است. سرشار از مواد مغذی ضروری، یک عنصر حیاتی در داروهای آیورودا است.

آیا می دانستید روغن کنجد به عنوان محصول پایه برای بیش از 90 درصد درمان های آیورودا استفاده می شود؟ خواص مغذی، آرام بخش و گرم کننده غنی این روغن، آن را به گزینه ای ایده آل برای ابیانگا (خود ماساژ) تبدیل کرده است.

روغن کنجد رسیده: از روغن کنجد پس از تفت دادن و فشار دادن به صورت دستی تهیه می شود. هنگامی که کنجد برشته شده رنگ پوسته حاصل از روغن کنجد فشرده به رنگ قرمز در می آید، هنگامی که برای پخت و پز استفاده می شود، رنگ زرد چشم نوازی برای ظرف ایجاد می شود و اغلب بوی بسیار بهتری از روغن کنجد خام می دهد.

موارد استفاده از روغن کنجد

روغن کنجد حاوی بسیاری از چربی های اشباع نشده، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، ویتامین های E، B، کلسیم است که برای بدن بسیار مفید است. روغن کنجد حاوی بسیاری از مواد مغذی است که وقتی مستقیماً جذب بدن می شود بلافاصله مصرف می شود. روغن کنجد همچنین اکسیژن را برای سوزاندن مواد غذایی به انرژی می دهد که به پاکسازی کف ها کمک می کند.

روغن کنجد خام: اولین روغن فشرده سرد است، معمولا زرد روشن، تیره تر از رنگ روغن بادام زمینی، اما با شفافیت روغن کنجد است. به دلیل دارا بودن مواد مغذی بالا، اغلب در درمان استفاده می شود.

روغن کنجد پوست کودک شما را نرم و مرطوب می کند
وقتی روغن کنجد در خانه دارید، نیازی نیست روغن بدن را جداگانه بخرید. روغن کنجد می تواند پوست شما را نرم، صاف و درخشان کند. ترکیب قدرتمند اسید لینولئیک و اسیدهای چرب موجود در روغن آن را به یکی از بهترین مرطوب کننده های طبیعی برای پوست های خشک تبدیل کرده است. آنها یک لایه محافظ نازک روی پوست تشکیل می دهند تا رطوبت را به دام بیندازند.