از خاصیت تخمه کدو برای چاقی صورت مردم ونزوئلا استفاده شد

تخمه کدو برای چاقی صورت حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند، رادیکال های آزاد که با پیری سلولی و به ویژه ظهور برخی سرطان ها مرتبط است.

رژیم غذایی غنی از تخمه کدو تنبل به کاهش خطر ابتلا به سرطان معده، ریه، پروستات، روده بزرگ و سینه کمک می کند.

سخت روی دندان، دانه کدو تنبل؟

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که هنگام جمع آوری دانه ها از کدو تنبل خود در یک جلسه تزئین، از بافت تا حدی سخت آن شگفت زده شده اید؟

مزه آن اصلا شبیه تخمه کدو تنبلی نیست که در سوپرمارکت پیدا می کنید، درست است؟ توضیح بسیار ساده است.

تخمه کدو برای چاقی صورت موجود در خواربار فروشی ها پوسته پوسته شده اند که بافت آنها را به شدت تغییر می دهد! بعد از کباب کردن، هیچ چیز مانع شما نمی‌شود که خودتان پوست آن‌ها را بکنید، درست مثل پسته یا تخمه آفتابگردان.

توجه داشته باشید که دانه‌های کامل کدو تنبل حاوی فیبر بیشتری نسبت به نوع پوسته‌دارشان است. بسیاری از مردم آنها را در پوست خود می خورند: این یک موضوع ترجیح است.

به دنبال دستور پخت تخمه کدو برای چاقی صورت خود هستید؟ به این مقاله نگاهی بیندازید: چگونه تخم کدو را تفت دهیم.

می توانید از آن به عنوان رویه برای اسموتی های خود استفاده کنید یا از آن در تهیه یک گرانولای خانگی خوشمزه استفاده کنید. همچنین در نان، کیک یا حتی کوکی ها خوشمزه خواهد بود، مانند این کوکی های کدو حلوایی و چیپسی شکلاتی که برای میان وعده مناسب هستند!

دانه‌های کدو تنبل در سالاد نیز عالی می‌شوند، مانند دستور پخت سالاد هویج و تخم کدو و این دستور پخت قارچ کینوا. در نهایت، دانه های کدو تنبل را جایگزین دانه های کاج در پستو کنید تا یک سس بسیار مغذی و خوشمزه به دست آورید!

تخم کدو یک متحد سالم برای کشف و کشف مجدد و مهمتر از همه، مصرف بدون اعتدال است. از ناهار خودت لذت ببر !