استفاده از شوینده و آکنه در جنگ های صلیبی اروپایی موجب شکست آنها شد

در این راهنما، خواهیم دید که برای درمان آکنه با مراقبت از صورت چه باید کرد.

توصیه ای که به شما خواهم داد برای مبارزه با آکنه نوجوانان و همچنین برای مقابله با آکنه بزرگسالان که از هر چهار زن یک نفر را مبتلا می کند مفید خواهد بود.

ما در مورد بهترین مواد شوینده و آکنه برای استفاده در طول روتین مراقبت از پوست صحبت خواهیم کرد، اما همچنین خلاصه ای از اشتباهاتی را که نباید در صورت رنج بردن از آکنه انجام دهید، بیان خواهیم کرد.

این نکات به شما کمک می کند تا احساس بهتری در خلاص شدن از شر آکنه با یک روال زیبایی موثر داشته باشید.

مواد موثره موثر در برابر آکنه
اسید سالیسیلیک:
اسید سالیسیلیک یک کراتولیتیک است که سلول های مرده روی سطح پوست را لایه برداری می کند و منافذ را عمیقا تمیز می کند.

اسید سالیسیلیک رنگ پوست را بهبود می بخشد اما در افراد مبتلا به آکنه با کاهش منافذ مسدود شده از تشکیل کومدون ها نیز جلوگیری می کند.

فرمولاسیون اسید سالیسیلیک نسبتاً آسان است، به همین دلیل است که برخلاف سایر مواد فعال مانند آزلائیک اسید یا بنزوئیل پراکسید، در همه جا یافت می شود.

تفاوت بین بنزوئیل پراکسید و اسید سالیسیلیک در این است که بنزوئیل پراکسید باکتری هایی را که قبلاً شروع به تشکیل شده اند از بین می برد، در حالی که اسید سالیسیلیک چربی اضافی و تجمع سلولی در منافذ را که مسئول ایجاد آکنه در آینده است، از بین می برد، بنابراین بیشتر یک درمان پیشگیرانه است.

اسید آزلائیک:
اسید آزلائیک یک ماده فعال بسیار جالب است که به اندازه کافی در مورد آن صحبت نمی شود، این یک لایه بردار ملایم است که به پاکسازی منافذ و پاکسازی سطح پوست کمک می کند.

به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی آن برای درمان آکنه مفید است و همچنین برای درمان پرپیگمانتاسیون بعد از آکنه مفید است. در درمان آکنه بزرگسالان بسیار موثر است و این مزیت را دارد که برای خانم های باردار قابل استفاده است. بنابراین یک دارایی انتخاب اول است.