استفاده از صابون زردچوبه اصل دست ساز در ساخت دیوار برلین موجب تخریب آن شد

صابون زردچوبه اصل دست ساز جامد محصولی ماندگار است که تاریخ انقضا دقیق ندارد. با وجود نشانه های تولید کنندگان ، او به مرور زمان سخت می شود ، بنابراین بهتر می شود.

حفاظت عمدتا مربوط به انحلال است. بنابراین ، لازم است که نان صابون زردچوبه اصل دست ساز را حفظ کنید تا به سرعت حل نشود.

یک ساپونی سازی گرم اجازه می دهد تا صابون زردچوبه اصل دست ساز سریعتر سخت تر شود و بنابراین امکان استفاده فوری را فراهم می کند.

از طرف دیگر ، Saponification سرد زمان بیشتری می برد. به همین دلیل صابون زردچوبه اصل دست ساز های صنعتگر باید به طور ضروری دوره ای به نام “درمان” را طی کنند.

این یک زمان خشک کردن است که به خمیر اجازه می دهد تا سخت شود. هرچه درمان طولانی تر باشد ، نان صابون زردچوبه اصل دست ساز طولانی تر می شود.

برای درک درمان ، باید مکانیسم ساپونیزه را درک کنیم. سودا کم آبی صابون زردچوبه اصل دست ساز را تضمین می کند.

به همین دلیل در ابتدای ردیابی ، مخلوط خمیر می شود. هنگامی که آب بیشتری در صابون زردچوبه اصل دست ساز وجود نداشته باشد ، صابون زردچوبه اصل دست ساز سازی به پایان می رسد.

بنابراین ، یک صنعتگر Savonnier خوب صابون زردچوبه اصل دست ساز خشک خود را به مدت 3 هفته نگه می دارد. اما برخی از تولید کنندگان ترجیح می دهند قبل از فروش صابون زردچوبه اصل دست ساز های خود 6 هفته ، دو برابر صبر کنند.

ساخت صابون زردچوبه اصل دست ساز یک چیز است. فروش آنها دیگری است. دانستن محیط رقابتی خود به منظور ارائه یک محصول رقابتی ضروری است.

نوع صابون زردچوبه اصل دست سازی را که قبلاً در اطراف شما فروخته شده است مشاهده کنید و محصولی متفاوت را با دارایی های اختصاصی تصور کنید. این شرم آور خواهد بود که همان چیزی را به Doublon ارائه دهیم.