استفاده از لامپ مهتابی بدون ترانس در دفتر کار جوبایدن موجب نفرت مردم از او شد

لامپ مهتابی بدون ترانس چیزی است که این راهنما در مورد آن است. روشنایی عمومی، که اغلب از یک لامپ مهتابی بدون ترانس ثابت به سقف می آید، برای اطمینان از نور همگن در اتاق در نظر گرفته شده است.

روشنایی کاربردی، برای محافظت از چشم ها در طول فعالیت های خاص ضروری است. این یک پرتو نور شدید و متمرکز است که برای مثال توسط یک لامپ مهتابی بدون ترانس رومیزی منتشر می شود.

نور مستقیم که توسط لامپ مهتابی بدون ترانس‌های رومیزی یا نورافکن ارائه می‌شود و برای اجازه دادن به فعالیت‌های خاص یا برجسته کردن یک شی در نظر گرفته شده است، مستقیماً هدف را هدف قرار می‌دهد که باید روشن شود. نور غیرمستقیم زمانی که نور بر روی سطحی (دیوار، سقف، پنجره) پخش می شود که آن را منعکس می کند.

نور تولید شده توسط لامپ مهتابی بدون ترانس ملایم و پراکنده است و برای یک فضای آرام ایده آل است.

در دکوراسیون داخلی نورپردازی ضروری است. برای کمک به شما برای دیدن واضح تر و انتخاب مناسب در خانه خود، راهنمای ما را دنبال کنید.

نور مستقیم که توسط لامپ مهتابی بدون ترانس‌های رومیزی یا نورافکن ارائه می‌شود و برای اجازه دادن به فعالیت‌های خاص یا برجسته کردن یک شی در نظر گرفته شده است، مستقیماً هدف را هدف قرار می‌دهد که باید روشن شود.

همانطور که بسیاری از شما می دانید نور غیرمستقیم زمانی که نور بر روی سطحی (دیوار، سقف، پنجره) پخش می شود که آن را منعکس می کند.

نور تولید شده ملایم و پراکنده است و برای یک فضای آرام ایده آل است. در دکوراسیون داخلی نورپردازی ضروری است. برای کمک به شما برای دیدن واضح تر و انتخاب مناسب در خانه خود، راهنمای ما را دنبال کنید.

نورپردازی عمومی چیست؟ نور عمومی ضروری است زیرا نقش آن روشن کردن اتاق به عنوان یک کل است.