استفاده از کارتن قند فردوس در مومیایی فرعون موجب حیرت همگان شد

از کارتن قند فردوس برای هزینه پست استفاده کنید گزینه های بسته بندی و مهر و موم شما می توانید کالاهایی را برای تجارت خود در مقوا فروشی خریداری کنید و از این کارتن قند فردوس برای حمل و نقل استفاده کنید، سپس آنها باید قبل از ارسال واقعی به طور ایمن مهر و موم شوند. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد.

نوار چسب، که می تواند از پلاستیک یا کاغذ ساخته شود، هنوز رایج ترین است. برای جعبه‌هایی که سنگین‌تر هستند، بستن دو طرف مقوایی به هم ایده خوبی است.

در اینجا می توان از منگنه های بادی و دستی در تولید استفاده کرد. از طرف دیگر، اگر قرار است کارتن برای محکم کردن بار بسته شود، این تسمه می تواند به عنوان یک بسته شدن مطمئن نیز عمل کند. به این ترتیب، کالا را می توان به طور ایمن بر روی یک پالت ثابت کرد و نمی تواند سقوط کند یا دزدیده شود.

قبل از اینکه کارتن شما خاموش شود یا در انبار قرار گیرد، باید آن را محکم ببندید. سه گزینه وجود دارد:

چرا خرده فروشان در اینترنت نباید بدون فروشگاه اینترنتی مقوای ما کار کنند؟

موضوع بازیافت به ویژه در هنگام حمل و نقل کالا مورد توجه است. از یک طرف، در مورد مواد بسته بندی مهم است که آنها به اندازه کافی از کالاها تا زمانی که به مشتری نهایی تحویل داده شوند محافظت کنند – در عین حال، آنها نه تنها باید کاملاً کاربردی باشند، بلکه باید به طور ایده آل از نظر بصری نیز جذاب باشند.

البته هزینه هایی که باید تا حد امکان پایین نگه داشته شوند نیز مرتبط هستند. و: دفع باید تا حد امکان برای مشتری نهایی ساده باشد. موضوع بازیافت در حال حاضر برای بسیاری از خریدارانی که از طریق اینترنت خرید می کنند و نه تنها از دیدگاه زیست محیطی، نقش محوری دارد.

در نتیجه، بیشتر و بیشتر خرده‌فروشانی که می‌خواهند کالاهای خود را با موفقیت به صورت آنلاین بفروشند، خود را مجبور به انجام این خواسته می‌بینند.