استفاده از کاشی استخر روباز در ساخت پهباذهای عراقی موجب شکست آنها در جنگ شد

علاوه بر ایجاد حس زیبایی شناختی، لبه های استخر شما باید با کاشی کاری پوشانده شود که ایمنی مطلوب را برای کاربران تضمین می کند و بدیهی است که استانداردهای لازم برای کاشی استخر روباز در فضای باز را رعایت می کند.

بنابراین مهم است که از مواد غیر لغزنده با مقاومت در برابر سایش، هوازدگی، پانچ، سایش و محصولات شیمیایی به اندازه کافی برای عرشه استخر استفاده کنید.

اکنون می توانید بین کاشی های سنگی چینی بسیار مستحکم، کاشی های سرامیکی با روکش مات، براق یا ساتن، بتن، سنگ طبیعی یا کاشی های سنگی بازسازی شده، کاشی های عرشه استخر در شیشه خمیری یا لعاب یا کاشی های سفالی ساخته شده از خاک رس و ماسه انتخاب کنید. یک فضای پروانه ای و گرم.نوع کاشی استخر برای لبه های استخر شما چیست؟

مزایا و معایب کاشی و سرامیک چیست؟
کاشی های سرامیکی امروزه بیشترین استفاده را به عنوان پوشش استخر دارند. مهمتر از همه، آنها این مزیت را دارند که در برابر آب و هوای بد، تغییرات دما و مواد شیمیایی مختلف که برای نگهداری استخر در نظر گرفته شده اند، بسیار مقاوم هستند.

این نوع کاشی‌کاری که به صورت دال به بازار عرضه می‌شود، کاشی‌کاری نیز آسان است. در نهایت، این یک پوشش در دسترس و بسیار مقرون به صرفه است.

از طرف دیگر، یک درزگیر معمولاً قبل از چیدن کاشی‌های سرامیکی ضروری است، مخصوصاً زمانی که ساختار مورد نظر به اندازه کافی ضد آب نباشد. آنها همچنین برای همه رسانه ها مناسب نیستند.

مزایا و معایب کاشی های بتنی چیست؟
کاشی های سیمانی نیز نامیده می شوند، کاشی های بتنی برای استخرهای شنا عالی هستند.

از طرف دیگر، از آنجایی که سطح کاشی های بتنی نسبتاً متخلخل است، به درمان خاصی نیاز خواهید داشت. هنوز هم باید بدانید که ساخت صنایع دستی و فروش تکه کاشی بتنی قیمت بسیار بالاتر آنها را نسبت به سایر انواع کاشی استخر توجیه می کند.