با خوردن ترشی انار ترش از بی خوابی شبانه رهایی یابید

علاوه بر آب انار، کپسول انار و ترشی انار ترش نیز در داروخانه ها، داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی موجود است و اغلب به عنوان سوپر فود تبلیغ می شود.

گفته می شود غلظت بالاتر مواد فعال به بسیاری از مشکلات جزئی و عمده سلامت کمک می کند.

در حال حاضر حدود 250 مطالعه در مورد اثرات ترشی انار ترش وجود دارد. بررسی شد که آیا آنتی اکسیدان های موجود در میوه می تواند به تصلب شرایین، پیشگیری یا درمان سرطان (به ویژه سرطان پروستات و سینه)، کاهش فشار خون و کمک به آلزایمر و سایر بیماری های دژنراتیو کمک کند یا خیر.آیا ترشی انار ترش اثر دارویی دارد؟

یک مطالعه متا در سال 2014 که در Advanced Biomedical Research منتشر شد، 76 مطالعه را ارزیابی کرد و اثرات احتمالی را خلاصه کرد.

نویسندگان به این نتیجه رسیدند که ترکیبات موجود در ترشی انار ترش واقعاً تأثیر بالقوه ای دارند. با این حال، این بدان معنا نیست که ترشی انار ترش به عنوان یک غذای فوق العاده واقعا یک سلاح معجزه آسای طبیعی است.

بیشتر مطالعات در آزمایشگاه بر روی کشت سلولی یا حیوانات انجام شده است، اما هنوز باید بررسی شود که تا چه حد می تواند به انسان منتقل شود.

در مطالعات انجام شده بر روی افراد آزمایش شده انسانی، مانند این مورد در مورد فشار خون بالا و خطر حمله قلبی در سال 2011، از آماده سازی هایی استفاده شد که غلظت آنها بسیار بیشتر از آنچه در دسترس ما بود، بود.

برای دیگران، نمونه خیلی کوچک یا مدت زمان خیلی کوتاه بود.

تداخل با سایر داروها را نیز نباید فراموش کرد: مانند آب گریپ فروت، برخی از مواد پس از مصرف ترشی انار ترش کندتر تجزیه می شوند.

برای کسانی که دوست دارند طعم های جدید را امتحان کنند، یک مرغ ایرانی با ترشی انار ترش یک ایده آشپزخانه عالی است. و برای طرفداران وسوسه های شیرین، پودینگ برنج با ترشی انار ترششما را وسوسه می کند.