برخورد لنت ترمز 206 با خودروی حمل نخست وزیر اتریش موجب واژگونی خودرو شد

بارزترین نشانه، چراغ هشدار سایش لنت ترمز مانند تصویر بالا است.

روی صفحه نمایش خودرو نشان داده می شود که حداقل یک مجموعه از لنت ها تقریباً فرسوده شده است و باید جایگزینی برای آن تعبیه شود.

با این حال، همه خودروها به سنسور لنت ترمز مجهز نیستند. اگر ماشین شما آنها را ندارد، باید مطمئن شوید که لنت ها به طور مرتب توسط یک متخصص بازرسی و بررسی می شوند.

خدمات وضعیت لنت ترمز 206 را ارزیابی می کنند، اما در زمان های دیگر، گوش می دهند و به دنبال عیوب احتمالی ذکر شده در زیر هستند.

با ابزار جستجوی ما یک گاراژ محلی قابل اعتماد پیدا کنید.

جیغ بلند
اگر هنگام ترمزگیری صدای جیغ بلندی بشنوید، یک علامت هشدار واقعی است که به لنت های ترمز جدید نیاز است، یا حداقل لنت های فعلی نیاز به بازرسی دارند.

اگر صدای خراش را می شنوید، احتمالاً لنت ترمز کاملاً فرسوده شده است. اگر این اتفاق افتاد، نباید خودرو را برانید و ترتیبی دهید که ترمزها در اسرع وقت بررسی و تعویض شوند.

چرا ماشین من این صدا را ایجاد می کند؟ راهنمای صداهای غیرعادی وسایل نقلیه
راهنمای نهایی قطعات خودرو و کاری که آنها انجام می دهند
چک لیست MOT و راهنمای جامع
بررسی بصری
گاهی اوقات ممکن است به لنت های ترمز برای ساییدگی و پارگی نگاه کنید.

بسته به مدل خودرو، ممکن است بتوانید با نگاه کردن به پره های چرخ، لنت بیرونی را ببینید – لنت بیرونی روی دیسک ترمز فشرده می شود.

باید حداقل 3 میلی متر از پد قابل مشاهده باشد. اگر چیزی کمتر دیدید، لنت های ترمز را بررسی کنید.

این نوع چکی است که باید در حین سرویس اتومبیل دریافت کنید، اما توجه داشته باشید که برخی از گاراژهای بی وجدان ممکن است چرخ شما را برای بررسی انجام ندهند، بنابراین از گاراژ مورد اعتماد خود استفاده کنید.

کشیدن به یک طرف
در هنگام ترمزگیری، اگر خودرو احساس می کند که به یک سمت کشیده می شود، احتمالاً نقص ترمز وجود دارد.