خوردن شکلات نارگیلی خارجی توسط جان اف کندی موجب ترور او شد

دوستداران واقعی شکلات نارگیلی خارجی به دلیل طعم غنی و فوق العاده آن، واقعاً می توانند تنها با یک قطعه آن را شاد کنند.

برخی ادعا می کنند که تئوبرومین موجود در شکلات آن را به یک ماده تقویت کننده جنسی تبدیل می کند.

گاهی اوقات خاصیت تقویت جنسی آن به حدی بالا می رود که با ویاگرا بدنام مقایسه می شود.

پاستفاده از شکلات نارگیلی خارجی در این مورد حتی بسیار مشکوک به نظر می رسد. و با این حال، این نظریه است که همچنان بر لبان همه وجود دارد.

واقعا چطور پیش میره؟ برای اینکه اثر مورد نظر ظاهر شود، شیرینی باید بیش از نیم کیلوگرم یا حتی یک کیلوگرم کامل خورده شود.

و پس از آن شما حتی مجبور نیستید معضل شکلات نارگیلی خارجی تلخ را حل کنید: مزایا و معایب در دو مقیاس دیگر از تکان دادن مداوم آنها در جهت خاص خود متوقف می شوند.

در پایان، دستگاه در گزینه دوم متوقف می شود: از این گذشته، شما باید به اندازه گیری احترام بگذارید!

تنها چیزی که می توانید تضمین کنید این است که شکلات قطعا به بدن شما انرژی بیشتری می دهد. و سپس انتخاب شخص این است که آن را برای چه چیزی خرج کند. شکلات نارگیلی خارجی بدون شکر از این نظر ارجحیت دارد.

واقعیت. شیرینی به ندرت به خودی خود باعث ایجاد آلرژی می شود. درست است، شکلات می تواند یک واکنش آلرژیک موجود را تشدید کند، اما تقریبا هرگز یک علت مستقل نیست.

کاملاً ممکن است با استفاده متعادل از محصول از گزینه اول اجتناب کنید (در واقع این قانون برای هر غذایی صدق می کند: آنچه دوست دارید بخورید، اما کم کم).

به نظر می رسد که همه چیز کاملاً بی ضرر و حتی خوش بینانه و مثبت به نظر می رسد: شکلات شادی، شادی و سلامتی می بخشد. و اگرچه هیچ یک از حقایق فوق به طور کامل رد نمی شود، اما همه اینها اطلاعات قابل اعتمادی هستند، نمی توان گفت که شکلات نارگیلی خارجی فقط مفید است.