فروش تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی در جنگ جهانی دوم موجب مرگ سربازان آلمانی شد

همانطور که بسیاری از شما عزیزان به وضوح می دانید، پیکسل های موجود در  تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی منبع نور خود را تولید می کنند، به این معنی که وقتی یک پیکسل خاموش است، سیاهی مطلق به دست می آید.

در مقایسه با فناوری LED که در آن نور پس‌زمینه همیشه روشن است، همیشه مقداری نور باقیمانده ظاهری وجود خواهد داشت  حتی زمانی که سلول‌ها بسته می‌شوند.

سپس یک صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی می تواند رنگ های مشکی واقعی را نمایش دهد و بنابراین جزئیات و جزئیات بیشتری را در رنگ های تیره ارائه می دهد.

بنابراین کنتراست تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی بیشتر از مدل های LED است.

یکی دیگر از مزایای پیکسل های خودکار از نظر روشنایی این است که تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی برق کمتری مصرف می کنند زیرا پیکسل های سیاه که خاموش هستند نیازی به شارژ ندارند.

زاویه دید تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی نیز بسیار گسترده‌تر از تلویزیون‌های ال‌ای‌دی است (جایی که بیننده باید کاملاً جلوی صفحه نمایش قرار گیرد تا کیفیت تصویر بهینه شود).

در مورد صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی، موقعیت بیننده تاثیری در رندر روشنایی و رنگ ها ندارد. بنابراین کیفیت تصویر بدون توجه به زاویه ای که نسبت به تلویزیون در آن قرار دارید، ثابت می ماند.

زمان پاسخگویی پیکسلی تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی نیز سریع‌تر از تلویزیون‌های LED است و از سیاه به سفید می‌رود.

ما در مورد زمان 0.1 میلی ثانیه برای یک پنل OLED در مقابل بین 1 تا 5 میلی ثانیه برای یک LED صحبت می کنیم. بنابراین حرکات صریح تر، بدون تاری یا رگه ها خواهند بود.

با این حال، یک نقطه ضعف وارد می شود. پنل‌های تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی که از دیودهای کربنی ساخته شده‌اند، می‌توانند هنگامی که یک تصویر ثابت برای مدت طولانی نمایش داده می‌شود، علامت‌گذاری کنند (سوختن) مانند تلویزیون‌های فناوری پلاسما، که از سال 2014 ناپدید شده‌اند.

به هیچ وجه نمی توان «بی نام تجاری» کرد. نگران نباشید، با این حال، پدیده علامت گذاری در هنگام استفاده منظم از تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی بسیار نادر است.