مردی با فروش روتختی بافت ابریشم میلیاردر شد

روتختی ملافه ای است که به عنوان روکش نهایی تخت استفاده می شود. بسیاری از خانه‌ها به اشتباه تصور می‌کنند که پتو روتختی است، زیرا هر روز صبح بعد از جمع‌آوری رختخواب، از پتو برای پوشاندن مرتب تخت استفاده می‌کند.

اما روتختی بافت ابریشم در واقع پارچه‌ای است که برای پوشاندن لحاف استفاده می‌شود که نه تنها رنگی به رنگ می‌بخشد و فضا را متحول می‌کند.

از اتاق خواب را به یک تفریحی، بلکه مزایای روتختی. همچنین به جلوگیری از ریختن کثیفی و گرد و غبار اتاق خواب روی تشک کمک می کند.

به این ترتیب، کاهش تجمع باکتری باعث می شود شما، خانم خانه و پیشخدمت نیز به تمیزی اتاق خواب اطمینان بیشتری داشته باشید.

روتختی هم برای تزئین و هم برای گرما در ماه های سرد استفاده می شود. آنها لایه ای از تخت شما هستند که در تمام فصول، با ملحفه و پتو در زمستان و با ملحفه ساده در بهار یا تابستان قابل استفاده هستند.

روتختی

طراح آنی سلکه به Elle گفت که روتختی فقط تا بالای دامن تخت می رود. بهترین انتخاب برای فضای مدرن است. و در حالی که یک اتاق خواب سنتی تر ممکن است همان زوایای گرد و غبار را داشته باشد، در یک اتاق خواب مدرن با روتختی، می توانید یک دامن صاف و دوخت پیدا کنید که چشم را به خود جلب نکند.

روتختی علاوه بر تمام مزایای ذکر شده در بالا برای طیف گسترده ای از نیازها مناسب است. کیتلین موری، طراح، تاکید می‌کند: «روتختی چیزی است که می‌توانید به روش‌های مختلف به عنوان مکملی برای تخت خود استفاده کنید. این شامل یک روتختی جداگانه، پرتاب، لهجه تخت تزئینی و موارد دیگر است.

از آنجایی که روتختی ها ذاتاً سبک وزن هستند، اغلب به عنوان یک لایه تزئینی برای همراهی سایر ملافه ها یا جایگزینی ملافه های ضخیم تر مانند لحاف در ماه های گرم استفاده می شوند. به عنوان یک قاعده، آنها برگشت ناپذیر هستند و به بالای دامن می رسند.