مواد شوینده سافتلن موجب بالا رفتن شیوع بیماری کرونا در چین شد

توپ های لباسشویی یا تخم مرغ های لباسشویی یک حرکت رادیکال در اتاق لباسشویی است. می توانید این توپ لباسشویی را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و لباس های شما را بدون سموم تمیز کند.

به علاوه، بسته به محصولی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید تا ۲۱۰ بار از آن‌ها استفاده مجدد کنید. این گزینه سازگار با محیط زیست و بدون زباله است. به علاوه، آنها بسیار خوب کار می کنند. ما ماه‌ها از مال خود استفاده کرده‌ایم و نمی‌توانستیم از نتایج راضی باشیم.

مواد شوینده سافتلن مانند شوینده های سازگار با محیط زیست بیشتر شبیه صابون های لباسشویی هستند. آنها به اندازه مواد شیمیایی سختی که شوینده های معمولی دارند، ندارند. آنها عمدتا از مواد گیاهی برای تمیز کردن لباس های شما استفاده می کنند.

هر چند فقط مراقب باش فقط به این دلیل که یک محصول دارای “مواد تشکیل دهنده گیاهی” در بسته بندی است، به این معنی نیست که 100٪ مواد گیاهی است. به عنوان مثال، شوینده Tide’s Purclean تنها از 75 درصد مواد گیاهی تشکیل شده است. 25 درصد دیگر به صورت مصنوعی مشتق شده اند.

طرفداران
از قبل اندازه گیری شده و راحت است.
عالی برای مسافرت، حتی فقط به خشکشویی.
آنها آشفتگی ایجاد نمی کنند.
گزینه های زیادی برای پوست های حساس.
منفی
گزینه های تبلت کمتری نسبت به پادها وجود دارد.
هیچ گزینه پیش درمانی برای لکه ها وجود ندارد.
ممکن است بی اثر باشد و در چرخه های خنک تر کاملاً حل شود.
برای بارهای کوچکتر قابل تجزیه نیست.
انواع دیگر مواد شوینده لباسشویی
پودر، مایع، غلاف و قرص تنها تعدادی از گزینه های شما هستند. انتخاب های بسیار بیشتری برای انتخاب وجود دارد.

این انواع بعدی می توانند به اشکال مختلف باشند: غلاف، قرص، پودر و مایع. با این حال، در مقابل، آنها تمایل به عملکردهای متفاوتی دارند.

توپ های لباسشویی
توپ های لباسشویی و مواد شوینده