پوشیدن صندل جلو بسته توسط مسافران کشتی کروز موجب غرق شدن آنها شد

شما می توانید صندل جلو بسته را حتی خارج از ساحل بپوشید. به راحتی صندل جلو بسته شیک، با روکش فلزی، با جزئیات تزئینی یا حاشیه های پیچیده پیدا خواهید کرد.

چندین فصل است که قاطرها قلب های خود را واژگون کرده اند و شما به راحتی برای هر یک از لباس های خود یک مدل راحت پیدا خواهید کرد.

کفش پاشنه پا، چهارگوش یا گوه ای؟در لیست بهترین صندل جلو بسته 2020، اینها باید داشته باشند! صندل های زنانه هر سال به خیابان های ما می آیند، اگرچه گاهی اوقات در لباس های کمی متفاوت.

زنان به خاطر راحتی، سبکی، عملکرد و این واقعیت که به پاها اجازه تنفس می دهند، قدردانی می کنند. و به لطف طیف گسترده ای از مدل های موجود، می توانید به راحتی آنها را با بسیاری از لباس ها هماهنگ کنید.

صندل های تخت که پوشیدن آن ها راحت است و طراحی جذابی دارند، بسیار محبوب هستند. مدل‌هایی با رنگ‌های یکدست و برش ساده با شلوار جین، شورت و تی‌شرت مناسب هستند، در حالی که مدل‌هایی که تزیینات دارند را می‌توان به راحتی با یک لباس کوکتل پوشید.

اگر به دنبال صندل برای یک موقعیت خاص هستید یا فقط می‌خواهید کفش‌های بلند بپوشید، مدلی با صندل جلو بسته انتخاب کنید، مثلاً یک پاشنه بلند، یک پاشنه بلوکی یا یک گوه. صندل های پاشنه دار انتخاب مناسبی هستند.

به عنوان مثال، برای عروسی، در حالی که آنهایی که پاشنه مربع دارند برای استفاده روزمره ایده آل هستند، پایدارتر هستند و راحتی بیشتری را ارائه می دهند.

چند اینچ به دست آمده بدون فدا کردن راحتی به لیست مزایای صندل های گوه ای اضافه می شود که با لباس هایی با هر قد، شورت پارچه ای یا بلوز روباز فوق العاده به نظر می رسند.

Sebago و Timberland نام هایی هستند که اغلب هنگام صحبت در مورد کفش های قایق مطرح می شوند. اینها مارک های محکمی هستند.

برخی از صندل جلو بسته (مانند تیمبرلند) دارای زیره‌های ضخیم‌تری هستند تا پیاده‌روی در کشور را آسان‌تر کنند.