درب ضد سرقت طرح ونوس هری پاتر را به محل ققنوس برد

وقتی از استحکام درب ضد سرقت طرح ونوس راضی هستید، وقت آن است که به سخت افزاری که برای ایمن سازی آن استفاده می کنید نگاه کنید. یک قفل محکم، پایه اصلی یک ورودی امن است. گیره درب را در چارچوب خود محکم می کند.

اگر در حال حاضر یک پیچ محکم در جای خود ندارید، یکی از بهترین قفل های در را با رتبه ANSI 2 یا 1 انتخاب کنید. رتبه بندی ANSI اندازه گیری می کند که یک پیچ مهره قبل از خم شدن یا شکستن چه مقدار نیرویی را می تواند تحمل کند.

یک قفل با رتبه ANSI 2 می تواند قبل از تسلیم شدن در برابر پنج ضربه با قدرت 75 پوندی مقاومت کند، بنابراین یک مزاحم برای وارد شدن به آن باید مقدار زیادی صدای جلب توجه ایجاد کند.

تعویض دنده سخت نیست. اما واقعیت این است که پیچ مهره فقط به اندازه صفحه ای است که پیچ در آن پرتاب می شود. اگر پیچ فولادی به داخل یک سوراخ ساده که داخل چهارچوب در چوبی فرو رفته باشد، محکم‌ترین قفل نگه نمی‌دارد.

چوب قبل از از بین رفتن قفل خرد می شود و می شکند. کلید به حداکثر رساندن محافظت از قفل، ارتقاء صفحه ضربه ای است. صفحه ضربه ای قطعه ای فلزی است که در چارچوب در پیچ می شود تا هنگام چرخاندن قفل پیچ را دریافت کند. یک صفحه ضربه ای پایه می تواند مانند یک قطعه فلزی مسطح (معمولاً فولادی یا برنجی) به نظر برسد که در چارچوب در با یک دهانه در مرکز برای دریافت پیچ قرار می گیرد.

صفحه با پیچ در قاب در محکم می شود. این سبک صفحه ضربه ای بهتر از چوب معمولی است، اما شما به راحتی می توانید صفحه را به سبکی با جعبه بلندتر ارتقا دهید (که گاهی اوقات به آن جعبه ضربه می گویند) تا پیچ بتواند عمیق تر در چارچوب درب قرار گیرد، یا سبکی که کاملاً اطراف آن را احاطه کند. کل پیچ و مهره با فلز، شکستن قاب اطراف را بسیار بسیار دشوار می کند.

تغییر صفحه ضربه‌ای یک پروژه تقویت‌کننده DIY قابل مدیریت برای صاحبان خانه‌های خوش دست است، و سخت‌ترین بخش این است که مطمئن شوید صفحه جدید به درستی با پیچ هم‌تراز است.

می‌توانید با تعویض پیچ‌هایی که آن را در جای خود نگه می‌دارند با پیچ‌های طولانی‌تر، صفحه ضربه را محکم‌تر کنید. هرچه پیچ‌ها دورتر از قاب حرکت کنند، خم شدن یا شکستن آن‌ها سخت‌تر می‌شود.